مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های گلستان از ارتقا بودجه این سازمان به مبلغ ۷۶ میلیارد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ علیرضا پرهان  دوشنبه ۹ بهمن ماه در گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد؛ بودجه این سازمان در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳۹ میلیارد تومان بوده که در سال ۱۴۰۲ به ۱۱۵ میلیارد تومان ارتقا یافت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهر داری های گلستان افزود: طی ۹ ماه اول سال جاری ۸۹ فقره صدور پروانه، ۲۶ فقره تمدید، ۶۶ فقره پایانکار و ۲۵۰ مورد بازدید کارشناسی در خارج از حریم شهرها و روستاها در سطح استان  صورت گرفته است.

وی در رابطه با پروژه گردشگری و طبیعت گردی سایت ۲۲ هکتاری آشوراده بیان کرد: سازمان همیاری برای این طرح مشاور در نظر گرفته تا کلیه مجوزات لازم را اخذ و برای ورود سرمایه گذاران آماده کند و در سایت پشتیبان ۱۳۸ هکتاری پروژه هتل، سایت‌های تجاری، تفریحی، نمایشگاهی و کاربری‌های درمانی و ساحلی و غیره اجرایی خواهد شود.

پرهان گفت: سازمان همیاری به عنوان بازوی اجرایی، آماده سازی سایت منطقه آزاد اینچه برون به مسولین منطقه ازاد را اعلام کرده است.

وی تصریح کرد: سازمان همیاری برای جذب سرمایه گذار پروژه های تله کابین، مدیریت و سرمایه‌گذاری النگدره، هتل ناهارخوران و دیگر پروژه های شهرداری اعلام آمادگی کرده است.

مدیر عامل سازمان همیاری گلستان در پایان گفت: این سازمان  برای راه اندازی بازارچه های مرزی از قبیل حسینقلی و دیگر سایتها، آماده همکاری با سرمایه گذاران دارد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا