رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: سرانه هر شهروند گرگانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری ۶/۵ میلیون تومان است.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ عیسی مهری در دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان با موضوع آیین ابلاغ بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان و سازمان‌های تابعه اظهارکرد: بودجه سال گذشته یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بود و امسال با رشد ۵۰ درصدی به ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به متمم بودجه سال ۱۴۰۲ بیان کرد: با احتساب متمم، بودجه یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی سال قبل به دو هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان رسیده بود.

وی در مورد بودجه امسال گفت: بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از بودجه در بخش جاری، یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان مربوط به بخش عمرانی و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی (وام) است.

مهری با بیان اینکه سرانه هر شهروند از بودجه امسال ۶.۵ میلیون تومان است، خاطر نشان کرد: باید از همه شهروندان و مدیریت شهری گرگان قدردانی کنیم که به تحقق بودجه ۱۴۰۲ کمک کردند.

وی با اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری به تحقق شعار امسال یادآور شد: با تصمیم و موافقت شورای اسلامی تعرفه عوارضی تنها حدود ۱۰ درصد افزایش یافت.

مهری  همچنین اضافه کرد:  ۳۰ جلسه کمیسیون‌های تخصصی، صحن و فوق العاده شورا برگزار و موضوعات نیز با جزئیات بررسی شد و کار به صورت کاملا تخصصی پیش رفته است تا لایحه بودجه عملیاتی تدوین شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در پایان گفت: برای اولین بار ردیف بودجه‌ای را برای محرومیت زدایی از محلات کم برخوردار مصوب کردیم و امیدواریم شاهد شکوفایی و تحول خوبی در این محلات باشیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا