استاندار گلستان گفت: ملاک عمل مدیران گلستان باید قانون و آیین نامه های اجرایی آن باشد و مدیران مدافع حقوق مردم باشند.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ علی محمد زنگانه در اولین جلسه شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: حرف آخر در شهرستان را فرماندار می‌زند و عدم اجرای دستورات آنان مصداق عدم اجرای مصوبات استان و کشور است.

استاندار گلستان افزود: ملاک عمل مدیران گلستان باید قانون و آیین نامه های اجرایی آن باشد تا خللی در حرکت روبه جلو سرزمین برادری به وجود نیاید.
وی گفت: وحدت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران دولت سیزدهم و مسئولین دستگاه قضا در استان منجر به تحقق نتایج امید آفرین و توسعه استان شده است.

زنگانه با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص حفظ محیط زیست و سلامت مردم بیان کرد: در استان گلستان اجازه نمی‌دهیم هیچ اقدامی منجر به تخریب محیط زیست و ایجاد خطر برای سلامت و منافع مردم شود و با مخلان این موضوع با جدیت برخورد خواهد شد.

استاندار گلستان تصریح کرد: درسال جاری طبق فرمان مقام معظم رهبری در خصوص کار متراکم، با برنامه ریزی صحیح و هدفمند برای کاهش آلام مردم اقدام می‌کنیم.

وی یادآور شد: اگر مدیری تحرک میدانی داشته باشد بدنه اداری او نیز درمیدان مشغول می‌شوند که این مهم جز با همدلی و کار جهادی میسر نمی‌شود

زنگانه خاطر نشان کرد: برای اولین بار برنامه هفتم توسعه کشور در استان بومی سازی می‌شود

وی گفت: مدیران استانی مکلفند در راستای کمک به توسعه استان و پیگیری های ملی دستگاهی خود یک روز در هفته در سازمان‌ها و وزارت خانه های خود در سطح ملی مراجعه کنند.

استاندار گلستان در پایان گفت: الویت اعطا تسهیلات و تخصیص انواع حمایت های مالی و معنوی در سال جاری در راستای تحقق شعار سال و توسعه استان با شرکت‌های دانش بنیان بومی است.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا