مدیرکل امور اقتصادی و‌ دارایی گلستان گفت: تمامی دستگاه های اجرایی موظف هستند در چهارچوب درگاه ملی مجوز صادر کنند و با دستگاه های متخلف که خارج از چهارچوب درگاه ملی اقدام کنند، برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ روح الله صلبی سه شنبه ۱۰ بهمن ماه در گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمام استان، بیشترین اعتباری که در حوزه بودجه برای گلستان در نظر گرفته شده در حوزه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است تا بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان با اشاره به اینکه «درگاه ملی» تنها مرجع صدور مجوز کسب و‌ کار است خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۵۲ هزار درخواست در این سامانه ثبت شده است که از این تعداد، بیش از ۳۰ هزار مجوز صادر شد.

وی در ادامه بیان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی موظف هستند در چهارچوب درگاه ملی مجوز صادر کنند و با دستگاه های متخلف که خارج از چهارچوب درگاه ملی اقدام کنند، برخورد می شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان تصریح کرد: استقبال بانوان برای گرفتن مجوز کسب و کار بیشتر در حوزه مشاغل خانگی است و بانوان بیشترین درخواست را در این استان به ثبت رساندند.

‌صلبی با اشاره به اینکه مولدسازی به معنای فروش نیست بلکه استفاده بهینه از اموال منجمد دولت است، یادآور شد:ظرفیت خوبی در حوزه مولدسازی وجود دارد و مولدسازی این ظرفیت را ایجاد می‌کند که بتوانیم از دارایی‌های منجمد دولت بهره‌برداری کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان در پایان گفت: باید مولدسازی را ابزاری برای رشد و پویایی استان ببینیم زیرا این مسئله باعث کاهش هزینه‌های دولت و افزایش رضایت عمومی مردم می‌شود.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا