معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از پیشرفت۶۰ درصدی پروژه مرکز نگهداری معتادان متجاهر در گنبد کاووس خبر داد و گفت: که برای تسریع در تکمیل و رفع موانع، نیاز به عزم جدی و هماهنگی همه دستگاههای متولی دارد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سیدعلی مهاجر در جلسه هماهنگی تسریع در تکمیل و راه اندازی مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر موضوع ماده ۱۶ قانون که با حضور فرمانداران شرق استان در محل فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نگهداری معتادان متجاهر ماده ۱۶، ظرفیتی برای ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر و کاهش آسیب و ارتکاب جرائم بوده و خلأ وجود این مرکز در شرق استان بسیار محسوس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: مرکز ماده ۱۶ گنبد پوشش دهنده شرق استان است، با توجه به اهمیت موضوع و تاکیدات استاندار، تکمیل و راه‌اندازی آن بر عهده همه شهرستانهای شرق استان است.

مهاجر در ادامه بیان کرد: این پروژه با راهبری استاندار و همت مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در پی اقدامی جهادی و قابل تقدیر به‌خصوص مشارکت ارزشمند نیک‌اندیشان تا کنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته که برای تسریع در تکمیل و رفع موانع، نیاز به عزم جدی و هماهنگی همه دستگاههای متولی دارد، قطعاً خیرین فهیم استان و شهرستان نیز در این مسیر پای کار هستند و میتوان از آنها کمک گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پایان گفت: طبق دستور استاندار برای هر یک از شهرستانهای شرق استان با توجه به وسع شهرستان تعهد و نقش تعریف شده است، ناظر بر بخش ۴ بند ث ماده ۸۰ قانون برنامه توسعه ششم، شهرداری‌ها به عنوان متولی عهده‌دار این مهم بوده در این زمینه تکلیف دارند.
انتهای پیام

 

  • منبع خبر : گلستان رسا