معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از امضای تفاهم نامه راه اندازی سامانه ناشنوایان فی ما بین معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و «محمد شهرکی» رییس مجمع خیرین این استان خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سید علی مهاجر در آیین امضای این تفاهم نامه که در فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد، اظهار کرد: با راه اندازی این سامانه و ایجاد زیرساختهای آن طی ۶ ماه آینده ۱۱ هزار و ۲٠٠ ناشنوا و کم شنوای استان گلستان از خدمات اورژانسی، آموزشی، حمایتی، نظارتی و امنیتی بهره مند می شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: این سامانه با کمک ۱۴ میلیارد ریالی محمد شهرکی خیر گنبدی در راستای مطالبه مطرح شده از سوی نمایندگان ناشنوایان گلستان راه اندازی خواهد شد و در روز ۷ مهر ماه همزمان با روز جهانی ناشنوایان این سامانه طراحی و خدمات ارائه می کند.

وی گفت: یکی از نیازهای جامعه ناشنوا و کم شنوا دسترسی به خدمات اورژانسی، حمایتی و نظارتی است و این قشر به عنوان عضوی از جامعه حق بهره مندی از خدمات عمومی را دارند، که سالها مغفول مانده و پس از جلسه انجمن ناشنوایان با استاندار گلستان مقرر شد یک سامانه طراحی و در استان استقرار یابد.
انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا