رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از کمبود ۸۵ هکتاری فضای آموزشی در این شهر خبر داد و گفت: باید برای رفع آن چاره اندیشی کرد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ عیسی مهری در نشست چندجانبه شهرداری و شورای شهر با ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان با موضوع اجرای طرح شهید عجمیان ( مرمت و شاداب‌سازی مدارس) اظهارکرد: برخی اقدامات شهرداری گرگان در محلات کم‌برخوردار امیدآفرین است؛ مانند کاری که بعد از ۴۰ سال در محله انجیرآب انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر توجه ویژه مدیریت شهری به امر محرومیت‌ زدایی از محلات کم‌برخوردار افزود: بسیاری از محلات کم‌برخوردار از جمله کوی عرفان، اوزینه، قلعه‌حسن، انجیرآب و غیره از دهه ۸۰ در محدوده شهر هستند اما از حداقل امکانات هم بهره‌ای نداشتند.
وی در ادامه بیان کرد: طبق طرح‌های تفصیلی و جامع در شهر گرگان ۴۳ هکتار فضای آموزشی وجود دارد، که حدود دو برابر آن ( حدود ۸۵ هکتار) کمبود فضای آموزشی داریم و باید برای آن چاره‌ای اندیشیده شود.

شناسایی مدارس هدف در طرح شهید عجمیان، احصا نیازمندی‌های مدارس، تقسیم کار، تامین اعتبار و همکاری دستگاه‌ها از دیگر موضوعاتی بود که رئیس شورای شهر گرگان به‌منظور اجرا و تحقق اهداف طرح شهید عجمیان مطرح کرد.
انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا