مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: ۴۷ نقطه پر تصادف در راه‌های استان باقی مانده که در سالجاری آشکارسازی، رفع و ایمن سازی می‌شوند.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ عادل مصدقی در اولین جلسه شورای اداری اداره کل با حضور معاونین و روسای ستادی و شهرستانی با اشاره به وجود ۴۷ نقطه پرتصادف در حوزه راههای استان، اظهار کرد: تعهد استان در سال ۱۴۰۲ ایمن سازی ۳۹ نقطه بوده در حالی که ۴۷ نقطه ایمن سازی و رفع شده که عملکرد اداره کل بالاتر از تعهدات بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، تعداد کل نقاط پر تصادف راههای استان را ۹۵ نقطه اعلام کرد و افزود:  در سال جاری تمام تلاش خود را به کار میگیریم که اعتبارات پروژه های نقاط پرتصادف را از محل مولدسازی های استان و همچنین منابع ملی تامین کرده تا بموقع بتوان این نقاط را رفع و ایمن سازی شوند.

وی در ادامه بیان کرد:  اجرا و پیگیری مصوبات ریاست جمهوری و سفرهای درون استانی استاندار جزو برنامه های مهم دیگری است که در سال جاری دنبال خواهد شد.

مصدقی گفت: کتابچه ای از عملکرد و برنامه های سال جاری برای اعلام به نمایندگان مجلس تهیه می شود تا با همکاری نمایندگان امور عمرانی استان را بخوبی به پیش ببریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در پایان گفت توجه به پایانه مرزی اینچه برون و افزایش ترانزیت کالا و ترددهای مرزی موضوع مهم دیگر سال جاری محسوب می شود.
انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا