سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: آمادگی توسعه خانه های خلاق را در استان داریم و تلاش خواهیم کرد با همکاری دستگاه ها تعاونی های حوزه هنر را رونق دهیم.

به گزارش گلستان رسا؛ سیدمحمد دهنوی در مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری استان گلستان اظهار کرد: به واسطه نقش و حضور جوانان آینده انقلاب اسلامی روشن است که یکی از این عرصه ها که جوانان در آن خوش درخشیده اند عرصه هنر است.

وی افزود: اگر در تاریخ هنر انقلاب اسلامی دقت کنیم خمیر مایه رشد و پیشرفت هنر انقلاب اسلامی با مدیریت رهبری شکل گرفته است.

دهنوی اضافه کرد: امسال سال تولید دانش بنیان و اشتغالزایی نام گذاری شده است اما اقتصاد هنر در حوزه هنر انقلاب مورد غفلت قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های بچه‌های گام دوم انقلاب کار تیمی است تصریح کرد: حوزه هنری ظرفیت فراوانی دارد و باید از این ظرفیت با قوت استفاده شود و آینده هنر انقلاب اسلامی نیازمند نقشه راه و تقسیم کار است.

دهنوی عامل ایجاد تحول و جهش را گره خوردن به یکدیگر دانست و توجه به مزیت‌های قومی، بومی و مذهبی استان را یکی از ظرفیت‌هایی خوب در حوزه هنر و اقتصاد ناشی از آن دانست.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان به ظرفیت‌های فرهنگی اقوام در استان گلستان اشاره کرد گفت: افراد شاخص این اقوام به عنوان نماد هنر و پیشینه و تاریخ اقوام شناخته می‌شوند.

وی ضمن تاکید به ایجاد و توسعه شتابدهنده ها همچنین گفت: آمادگی توسعه خانه های خلاق را در استان داریم و تلاش خواهیم کرد با همکاری دستگاه ها تعاونی های حوزه هنر را رونق دهیم.