مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان از افتتاح و بهره برداری سه هزار واحد مسکن مددجویان گلستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ سید محمد حسینی  در مراسم گرامیداشت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی ره در استان گلستان با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان، معاونین استاندار و روسای واحدهای استانداری، مدیران بانکهای استان و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، اظهار کرد: از همه کسانی که در این ابر پروژه بزرگ دولت، کمک رسانی دارند، تشکر میکنم که دست به دست هم دادند تا آبادانی گلستان را شاهد باشیم.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان افزود: گلستان از نظر موفقیت های پی در پی در حوزه های مختلف روستایی در کشور مثال زدنی بوده، که قطعا حاصل راهبری و هم افزایی بین همه دستگاهها است.

وی گفت: در چهل و پنجمین سالگرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سند بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی اداره صمت، بیش از ۲۰۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی و بیش از ۱۰۰ هکتار از اراضی بنیاد مستضعفان تحویل طرح نهضت ملی داده خواهد شد، که  اراضی بنیاد مستضعفان با ظرفیت جمعیت پذیری بیش از شش هزار خانوار است.

وی در ادامه بیان کرد: در کنار تفاهم نامه های قبلی که با جوانان اداره کل روستایی و همچنین بسیجیان منعقد شده بود، تفاهم نامه جدیدی با مرکز خدمات که جزو تکالیف کشوری است امضا می شود و اقشار از گروهها و صنوف مختلف در این طرح دیده میشود.

حسینی یادآور شد: تفاهم نامه ی مشترکی هم با رئیس منطقه آزاد و معاون  هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان مبنی بر انجام بخشی از کارهای عمرانی منطقه از قبیل دیوار کشی و کارهای فنی و عمرانی منعقد می گردد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان تصریح کرد:  در بخش مسکن محرومان بیش از ۴ هزار واحد در حال کار سازی است و امروز هم ۳ هزار واحد مسکن مددجویان افتتاح و بهره برداری می شود که یکی از اهداف اصلی شورای عالی مسکن محسوب میشود.

حسینی اضافه کرد:  گلستان با توجه به عملکرد مطلوب در حوزه نهضت ملی مسکن از سوی رئیس جمهور جزو چهار استان برتر قرار دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: در سال سوم دولت سیزدهم  به سر می بریم و برای  ۱۰۰ درصد  تولید مسکنی که جز وظایف بنیاد است، تشکیل و صدور پرونده شده و پرونده به بانکهای عامل ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد:  خوشبختانه رتبه بنیاد مسکن استان در انعقاد قرارداد های بانکی از ۲۶ به ۴ ارتقا یافته و این نشان از همراهی کم نظیر سیستم بانکی استان دارد.

وی تاکید کرد: تا پایان اردیبهشت ماه  ۱۰۰ درصد انعقاد قرارداد ها صورت گیرد و اعتبارات جذب خواهند شد.

حسینی گفت: تا کنون ۵۰۰ واحد مسکونی از دو استان دیگر جذب کردیم که در مراحل کار سازی است و یک هزار واحد دیگر هم جذب خواهیم کرد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با تمام توان در مسیر خانه سازی در روستاها گام برمی دارد و سهم خود را در جذب تسهیلات ملی افزایش دهد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان در پایان گفت: امید است در سال ۱۴۰۳  برنامه ها و تکالیف استان را با هم افزایی خوب و اعتلاف های خدمت در سالی که با شعار  مشارکت با مردم و جهش تولید است، رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا