مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: پروژه آبرسانی به روستای نظر آباد شهرستان گرگان در قالب پروژه های محرومیت زدایی با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان در کمتر از ۴۰ روز پس از کلنگ زنی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛ ایرج حیدریان اظهار کرد: پروژه آبرسانی به روستای نظر آباد شهرستان گرگان در قالب پروژه های محرومیت زدایی با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان در کمتر از ۴۰ روز پس از کلنگ زنی افتتاح شد.
وی گفت: این عملیات با حجم  ۲.۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب به همراه احداث ایستگاه پمپاژ در روستای نظر آباد شهرستان گرگان به پایان رسید.
سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان در حاشیه این مراسم افزود: انسجام ، وحدت و پیگیری همه عزیزان نمایندگان مردم شریف در مجلس شورای اسلامی ، استاندار و مدیران صنعت آب استان  باعث شد تا بتوانیم این عملیات را در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی نماییم .
فرمانده سپاه نینوا استان اظهار داشت: سپاه استان هر جا که مردم استان به کمک آن نیاز داشته باشند به صورت شبانه روزی پای کار خواهیم بود و تمام تلاش ما این است تا پروژه های محرومیت زدایی استان هر چه سریعتر پایان یابد .
سردار ملک شاهکویی در پایان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان مسئولیت سنگینی دارد آبرسانی به ۴۳۲ روستای محروم کار بسیار دشواری است که امیدواریم با همت همه حتی مردم بتوانند از این مسئولیت به خوبی عبور کنند و موضوع مدیریت مصرف در شهر ها و روستاها توسط فرمانداران ، بخشداران و دهیارها باید مد نظر قرار گیرد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا