فرمانده انتظامی شهرستان گرگان گفت: اگر در چهارشنبه آخر سال تجمعاتی شکل گیرد و افراد نخواهند رعایت کنند از طریق قانون به جد با آنان برخورد می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سرهنگ علی تجری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تمهیدات انجام شده برای چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: اگر چه طی سال‌های اخیر با رعایت خانواده‌ها، حوادث ناشی از چهارشنبه آخر سال کمتر شده اما همچنان وجود داشته و نیازمند توجه بیشتری است.

وی گفت: تجمع افراد در چهارشنبه آخر سال می تواند آسیب‌ها و خطرها را تشدید کند.

سرهنگ تجری با بیان اینکه پلیس در چهارشنبه آخر سال در سطح جامعه حضور گسترده‌ای خواهد داشت، افزود: ایجاد بستر مناسب برای زندگی شهروندان از رسالت‌های ذاتی ما بوده که در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان اظهار داشت: شرایط پیش رو می‌طلبد خانواده‌ها به ویژه والدین جهت پیشگیری از آسیب‌های ناشی از چهارشنبه سوری همکاری کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: البته پلیس اقدامات خود برای چهارشنبه آخر سال را از ماه ها قبل آغاز کرده و مقادیر قابل توجهی مواد محترقه را نیز کشف و ضبط کرده است.

سرهنگ تجری بیان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی آمادگی دارد در صورت دریافت گزارش شهروندان مبنی بر ایجاد تجمع‌ها، بررسی‌های فوری و لازم را انجام دهد.
فرمانده انتظامی شهرستان گرگان با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم عده‌ای از افراد هنجارشکن سلامت مردم و جامعه را به خطر بیاندازند، افزود: کاهش هر چه بیشتر آسیب‌های ناشی از چهارشنبه سوری همکاری شهروندان به ویژه خانواده‌ها را می‌طلبد.

وی تاکید کرد: اگر افرادی نخواهند رعایت کنند و تجمعاتی شکل گیرد از طریق قانون به جد برخورد می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.

سرهنگ تجری در پایان توصیه کردند خانواده‌ها با درک شرایط موجود حدالامکان در خانه بمانند، این امر می‌تواند از تشدید خطرهای چهارشنبه آخر سال جلوگیری کند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا