یوسف بهتری ریئس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی گفت: برای رسیدن به آمار دقیق و صدور احکام ورزشکاران ثبت در سایت انجام میشود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان رسا : بهتری رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی در نشست روسای هیئت های استانی فدراسیون که در گرگان برگزار شد اظهار کرد: مدیریت رشته های ورزشی و مسوؤلیت قبول یا رد صلاحیت نماینده در استان ها بر عهده ریئس هیئت ها می‌باشد.

وی در ادامه گفت :تمامی بخشنامه های صادرشده خارج از فدراسیون ارزش قانونی ندارند و این موضوع در مورد همه ی سبک ها سنخیت دارد .

بهتری با تاکید بر اجرای قوانین در رشته های ورزشی بیان کرد: همه امور در مورد منحل شدن مسابقات زیر زمینی و برگزاری مسابقات خارج از کمیته با نظارت دقیق قانون و باتوجه به ابلاغ و مصوبه فدراسیون برگزار خواهد شد.

و ی عنوان کرد : برای جلوگیری از آمار غلط وصدور احکام جعلی سایت تخصصی طراحی شده است وکلاسهای آموزشی ،مربیگری و داوری از طریق ثبت در سایت انجام میشود.

بهتری با بیان اینکه به لحاظ سوء مدیریتی و موقعیت بوجود آماده در ورزش ام ام ای عنوان کرد:این ورزش تبدیل به یک حباب شده بود و این حباب را با برگزاری مسابقات به صورت حضوری با ثبت سیستم و بازرسی میدانی در کشور از بین بردیم و به آمار واقعی رساندیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه معضل اصلی وزارت ورزش در مدیریت یکپارچه کردن کیک بوکس است گفت: رشته کیک بوکس زیر مجموعه اکثر رشته ها است و در تلاش هستیم که تحت امر یک پرچم باشند

و نمی‌خواهیم ام ام ای مثل کیک بوکس زیرمجموعه همه رشته ها شود.

بهتری بیان کرد :سبک ام ام ای را به عنوان یک ورزش آماتور معرفی و ثبت کردیم و براساس قانون جمهوری اسلامی شرط بندی در این ورزش حرام است .

یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی در پایان یادآور شد: در اواخر مرداد ماه طبق مصوبه مجلس ، برای تغییر هئیت رئیسه ،مجمع عمومی برگزار خواهد شد تا بتوانیم با تمرکز بیشتر در فدراسیون فعالیت خود را ادامه دهیم.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا