رئیس کمیسیون اداری، مالی، برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان گفت:در بودجه امسال به‌دنبال تامین درآمدهای پایدار برای شهر هستیم.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سیدغلامرضا موسوی در جلسه شورای اسلامی این شهر با موضوع ابلاغ بودجه سال ۱۴۰۳ اظهارکرد: اعضای شورا همت خوبی برای تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۳ داشتند چراکه معتقدیم لایحه بودجه یک نقشه راه برای اقدامات ما در سال پیش‌رو است.

وی با بیان اینکه رویکرد مهم در بودجه امسال ” عدالت محوری” است، گفت: شورای این دوره دنبال ایجاد سروصدا و تبلیغات نیست و بیشتر به دنبال اینست که در محلات کارهایی انجام دهد که منجر به محرومیت زدایی و کاهش آسیب ها شود.

موسوی گفت: در بخش عوارض ساختمانی، با نگاه عدالت محوری و برای اینکه فشار را بر مردم کم کنیم، افزایش حدود ۱۰ درصدی تعرفه در نظر گرفته شد. نگاه در بودجه این بود که به سمت کسب درآمدهای پایدار برویم چراکه اگر بودجه شهرداری از محل ناپایدار تامین شود به معنای شهرفروشی است اما امسال به سمت تامین درآمد پایدار رفتیم.

وی در ادامه بیان کرد: ترافیک در گرگان موضوعی دیگری بود که در بودجه مورد توجه قرار گرفت، برخی معابر باید باز شود تا بار ترافیکی را کاهش دهیم و برخی پروژه های بزرگ را در محلات کم برخوردار و پایین شهر اجرایی کنیم.

رئیس کمیسیون اداری، مالی، برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان در پایان گفت: نگاه و درخواست ویژه اعضای شورا اینست که در بخشی از درآمدهایی که قرار است حاصل شود مردم را هم در این درآمد سهیم کنیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا