مردم مومن، روزه دار و خداجوی شهرها و روستاهای مختلف گلستان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، با سر دادن شعارهای مختلف، خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب و کودک‌ کش اسرائیل اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان: مردم روزه دار گلستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ۵۲ منطقه شهر و روستای استان گرد هم آمدند و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم غاصب اسرائیل و اقدامات جنایتکارانه اخیر این رژیم درنده‌ خوی و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در سوریه، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

تمامی اقوام این استان اعم از فارس، ترکمن، کتولی، سیستانی و بلوچ و دیگر اقوام مختلف ساکن در گلستان به عنوان رنگین کمان اقوام، پا به پای هم در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به عنوان روز جهانی قدس نام گذاری شده است حرکت کردند و یک صدا تا میعادگاه های نماز جمعه شعار سر دادند.

در این راهپیمایی حضور اقشار، گروهها و آحاد مردم، اعم از کارگر و کارمند، کشاورز و بازاری، خانه‌دار و غیره به چشم می خورد.

حضور نوجوانان و جوانان دختر و پسر امید بخش این مراسم است و فریاد های پر شوری که سر می دهند نشان دهنده آگاهی و بینش آنان در برابر ستم رژیم صهیونیستی است.

در بین پلاکارد هایی که در دستان پیر و جوان و مرد و زن وجود دارد، عکس هایی از شهدای مدافع حرم خود نمایی می کند.

صورت های منقوش به پرچم جمهوری اسلامی ایران و نوشته هایی که بر کف دست ها نقش بسته، جلوه ای زیبا به این راهپیمایی داده است.

همچنین در میان مردم، هنرمندان و چهره های شناخته شده و همچنین مسئولان حضور داشتند.

مردم گرگان در طول مسیر راهپیمایی از خیابان حضرت امام خمینی (ره)، میدان شهرداری، خیابان شهدا، چهارراه شهدا و خیابان رسالت تا مصلی نماز جمعه با سر دادن شعارهای هماهنگ شده ، گذشته و در محل برپایی نماز جمعه گردهم خواهند آمد.

گفتنی است؛ «منوچهر متکی» منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم در مصلی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گرگان به سخنرانی بپردازد.

انتهای پیام

 

  • منبع خبر : گلستان رسا