دادستان مرکز استان  این خبر را اعلام کرد و گفت: دومین متهم پرونده آدم ربایی و تجاوز در گرگان با تلاش پلیس امروز دستگیر و در دادسرا حاضر شد .   به گزارش گلستان رسا؛ حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی اظهار کرد: نخستین متهم پرونده چهارشنبه شب در پی شکایت بانوی گرگانی دستگیر شد اما  دومین […]

دادستان مرکز استان  این خبر را اعلام کرد و گفت: دومین متهم پرونده آدم ربایی و تجاوز در گرگان با تلاش پلیس امروز دستگیر و در دادسرا حاضر شد .

 

به گزارش گلستان رسا؛ حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی اظهار کرد: نخستین متهم پرونده چهارشنبه شب در پی شکایت بانوی گرگانی دستگیر شد اما  دومین متهم فرار کرد و پس از دو روز تعقیب و گریز در مخفیگاهش دستگیر شد .

سیدحسینی افزود: متهمان این پرونده  دو روز  پیش  با تهدید، خانم جوانی را در یکی از مناطق گرگان ربودند با طرح شکایت این خانم جوان ، متهمان بلافاصله شناسایی شدند که یکی از از آنان همان شب دستگیر شد و متهم دیگر که فراری بود هم صبح امروز دستگیر و روانه دادسرا شد .

دادستان سیدحسینی بار دیگر بر سرعت و قاطعیت در رسیدگی به اتهامات متهمان تاکید کرد و گفت: نگاه قانونگذار و قضات در برخورد با مجرمان جرایم خشن و هتاکان به نوامیس مردم سختگیرانه است.

رسیدگی به پرونده متهمان همزمان در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای گرگان و دادگاه کیفری یک استان در حال انجام است