فرماندار گرگان گفت: ۳۲۸ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان در شهرستان گرگان طی دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی می شود و برای ۵۰۰ نفر اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛ عیسی پایین محلی در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: ۳۲۸ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان در شهرستان گرگان طی دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی افزود: تعداد ۲۴۵ پروژه با اعتبار هزار و ۲۵۵ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و تعداد ۸۳ پروژه اقتصادی و اشتغال زا با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان در گرگان کلنگ زنی و افتتاح می‌شوند.

وی گفت: احداث کارخانه خوراک دام و طیور در روستای نودیجه با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان، احداث گلخانه سبزی و صیفی جات با رویکرد تولید محصولات صادراتی با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان و احداث یک واحد گاوداری شیری در روستای ولیک آباد با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان از جمله شاخص ترین پروژه‌های مورد افتتاح شهر گرگان در دهه فجر امسال خواهد بود.

وی با بیان اینکه تعداد پروژه های سال گذشته طی دهه فجر قابل توجه بود، بیان کرد: تخصیص اعتبار امسال با محدودیت مواجه شده است و شاهد کاهش پروژه های عمرانی و اشتغالزا در دهه فجر سال جاری در شهرستان گرگان بودیم.
وی در پایان تاکید کرد: با کلنگ زنی و افتتاح ۳۲۸ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی طی دهه فجر در گرگان ۵۰۰ شغل پایدار ایجاد می شود.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا