مدیر مخابرات منطقه گلستان : عدم نوسازی و پشتیبانی مطلوب شبکه را ناشی از کمبود نقدینگی در مخابرات عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا : غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان در رابطه با پیرامون مزایای تعدیل تعرفه های مخابراتی اظهار کرد : تعدیل تعرفه در کیفیت بخشی به خدمات و سرویسهای مخابراتی عامل مهمی خواهد بود.

وی در رابطه با عدم تغییر تعرفه مخابراتی طی ۱۲سال بیان کرد: تعرفه همچنان ثابت بوده وشاهد تعدیل در تعرفه ها نبودیم و این امر جلوی توسعه مخابرات در استان را خواهد گرفت .

مدیر مخابرات منطقه گلستان : عدم نوسازی و پشتیبانی مطلوب شبکه را ناشی از کمبود نقدینگی در مخابرات عنوان کرد و افزود: عدم امکان توسعه شبکه در مکان های جدید و بدون ارتباط ، عدم امکان تامین ملزومات مصرفی و در نتیجه افت پایداری شبکه ، عدم امکان تکمیل مسیرهای پشتیبانی و افزایش اختلال همپنین عدم تحقق سیاست های دولت سیزدهم د رتوسعه فناوری و ارتباطی کشور از مواردی است که عدم تعدیل تعرفه ها موجب آن خواهد شد.
دکتر غلامعلی شهمرادی در پایان تاکید کرد :همکاری ، حمایت و همراهی نهادهای تصمیم گیرنده در تعدیل منطقی تعرفه ها را خواستار هستیم و مزایای این تصمیم درست قطعا عاید مردم عزیز کشور خواهد شد تا بتوانند با کیفیت ترین ارتباطات مخابراتی را دراختیار داشته باشند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا