فرمانده انتظامی گلستان از فروش غیر قانونی ۱۴۴ تُن گندم دولتی در علی آبادکتول خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سردار سعید دادگر اظهار کرد: بدنبال کسب خبری مبنی بر فروش غیر قانونی مقادیری گندم در شهرستان علی آبادکتول، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی هوشمندانه و بررسی های تخصصی ماموران مشخص شد یک شرکت تعاونی در شهرستان علی آبادکتول در زمان شروع خرید گندم به صورت تضمینی و با عقد قراردادهایی اقدام به خرید محصول گندم از کشاورزان منطقه می نماید.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه این شرکت تعاونی پس از خریداری گندم و پرداخت وجوهات کشاورزان، گندم خریداری شده را تحویل کارخانه ها و سیلوها داده است،‌ تصریح کرد: با پیگیری های اداره کل تعاونی روستایی و اتحادیه کشاورزان مشخص شد شرکت تعاونی مذکور با کسری گندم به میزان ۱۴۴ تُن مواجه شده و بصورت غیر قانونی اقدام به فروش محصول کشاورزان نموده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان به ارزش ۱۵ میلیارد و ۷۸۵ میلیون و ۵۲۰ هزار ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا