دادستان مرکز استان گفت : رعایت قوانین و شئونات فرهنگی در این کافه رستورانها باید رعایت شود و حداکثر تا یک هفته آینده عرضه قلیان در این مکان ها متوقف کنند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ محمود اسپانلو دادستان مرکز استان گلستان در بازدید شبانه از کافه رستوران های محور گردشگری پارک‌جنگلی ناهارخوران اظهار کرد : دستگاه های متولی باید روند صدور مجوز برای این واحدها را تسریع کنند.
وی افزود: رعایت قوانین و شئونات فرهنگی در این کافه رستورانها باید رعایت شود و حداکثر تا یک هفته آینده عرضه قلیان در این مکان ها متوقف کنند.
اسپانلو اضافه کرد: دادسرای مرکز استان طرحی را برای بررسی ایمنی کافه رستوران ها با همراهی تیمی از کارشناسان مرکز بهداشت، اداره صمت ، اماکن و میراث فرهنگی آغاز کرده است.
دادستان اسپانلو همچنین گفت: در قالب این طرح سلامت کارکنان این مراکز خدماتی و ایمنی فضا و نحوه پایبندی به قوانین و مقررات بررسی و در صورت تخلف، اقدام متناسب صورت خواهد گرفت.
دادستان مرکز استان در دیدار با اهالی سروش از تشکیل پرونده حقوق عامه به منظور پیگیری مشکلات این منطقه خبر داد و گفت: در معاونت پیشگیری از جرم دادسرای گرگان اجرای حقوق عامه در همه محلات را به تفکیک از دستگاه های متولی مطالبه و پیگیری می کنیم.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا