فرماندار گرگان گفت: پلمپ مراکز بازیافتی در دستور کار قرار گرفت وتاکید ما بر این است که زباله گردها جمع آوری شوند چرا که این افراد نخستین آسیب را به خود و خانواده وارد می کنند.

فرماندار گرگان گفت: پلمپ مراکز بازیافتی در دستور کار قرار گرفت وتاکید ما بر این است که زباله گردها جمع آوری شوند چرا که این افراد نخستین آسیب را به خود و خانواده وارد می کنند.

به گزارش گلستان رسا: محمد حمیدی فرماندار گرگان در ستاد شهرستانی کرونا اظهار کرد: در راستای نظارت بر اصناف و اماکن در انسجام، همدلی و همراهی بین اکیپ نظارتی و بخش های مختلف وجود دارد و هرچه این انسجام و همراهی بیشتر باشد در کار خود موفق تر خواهیم بود.

فرماندار گرگان با بیان اینکه همه تلاش خود را برای اجرای پروتکل های بهداشتی انجام می دهیم، ادامه داد: در نخستین گام  تلاش شد که مردم نسبت به ویروس کرونا آگاه کنیم و بدون اغراق اگر همه در سطح جامعه مسائل بهداشتی را رعایت کنند بسیاری از محدودیت ها کاهش می یابد.

حمیدی با بیان اینکه باید هم ارائه دهنده خدمت و هم گیرنده خدمت پروتکل های بهداشتی را در جامعه رعایت کنند، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر این نظر است فعالیت باشگاه های ورزشی تعطیل شود و با توجه به اینکه شهرستان مجری سیاست های بالادستی و مصوبات استانی و ملی است انتظارات باشگاه داران گرگان را به مسئولان انتقال می دهیم.

فرماندار گرگان بیان کرد: تیم نظارتی در شهرستان گرگان مصوبات را رعایت می کند اما در سطح شهرستان ۳۲ هزار واحد صنفی داریم و نظارت بر تمام آنها کار سختی است و ممکن است در بازدیدها گاهی برخی از واحدهای صنفی از قلم بیفتد.

حمیدی خاطرنشان کرد: روند سیر افزایشی کرونا در شهرستان گرگان بسیارکندشده و این به مفهوم آن است که مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند.

وی یادآور شد: پلمپ مراکز بازیافتی در دستور کار شهرداری قرار گیرد و زباله گردها جمع آوری شوند چرا که این افراد نخستین آسیب را به خود و خانواده وارد می کنند.

فرماندار گرگان تاکید کرد: گزارش هایی می رسد که ماسک ها از سطل زباله جمع آوری و شستشو داده می شود و لذا با مراکز بازیافتی هماهنگی اتفاق بیفتد و به جد جمع آوری بازیافتی ها در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است، در این جلسه برخی از باشگاه داران بدنسازی با حضور در ستاد شهرستانی کرونا نسبت به تعطیلی باشگاه و هزینه های سنگین مالی تحمیل شده گلایه کردند و خواهان تدابیر جدید از سوی ستاد شهرستانی و استانی کرونا شدند.