امروز مراجعه کننده ۱۲ ساله ای در ملاقات مردمی با رئیس کل دادگستری گلستان از وی خواست تا او را از برادرش جدا نکنند و هر دو نزد یکی از والدین خود که از هم جدا شده بودند بزرگ شوند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ کوچکترین ملاقات کننده در دیدار مردمی امروز از رئیس کل دادگستری گلستان خواست مسئولان قضایی در پرونده مربوط به حضانت، بین پدر و مادرش پادرمیانی کنند تا حضانت هر دو برادر با یکی از والدین باشد و آنها مجبور به جدایی از یکدیگر نباشند.

این نوجوان ۱۲ ساله در این دیدار گفت: دوست دارد او و برادر هشت ساله اش در یک خانه و کنار هم بزرگ شوند، با هم بازی کنند و با هم به مدرسه بروند اما پدر و مادر برای تحقق این درخواست فرزندان خود، به توافق نرسیده اند.

رئیس کل دادگستری گلستان پس از شنیدن درخواست این نوجوان به دادستان مرکز استان ماموریت داد: با دعوت از پدر و مادر این نوجوان و استفاده از راهکارهای قانونی به محقق شدن آرزوی او که بزرگ شدن در کنار برادر کوچکترش است،کمک کنند.

والدین این نوجوان پس از جدایی هر کدام حضانت یکی از دو فرزند خود را برعهده گرفتند که سبب جدایی دو برادر از یکدیگر شده است .
سه شنبه ها روز ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان و معاونان وی است.

در این روز همه مسئولان ارشد قضایی استان جلسه های کاری و بازدیدهای خود را تعطیل می کنند و در خواست های مراجعان را بررسی می کنند .

در دیگر روزهای هفته هم معاونان رئیس کل دادگستری گلستان در ساعت اداری پاسخگوی مراجعان هستند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا