یادداشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده

به گزارش گلستان رسا از گرگان: عملیات غرور انگیز وعده صادق با رمز یا رسول الله نشانگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و جهان اسلام در برابر جنایت‌های اسرائیل غاصب و صهیونیستی به قدس و غزه عزیز و مظلوم بوده است.

پاسخ کوبنده، قاطع و غرورآفرین فرزندان ایران عزیز در سپاه پاسداران به متجاوزان رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب تنها گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل زورگویان عالم را به تصویر کشاند.

در این نمایش خیره‌کننده، سپاه پاسداران که با همراهی و پشتیبانی سایر نیروهای مسلح انقلابی،به عنوان بخشی از تنبیه رژیم جنایتکار اسرائیل طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول‌الله(ص)» با موفقیت، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با صدها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در منطقه و در جهان در هم کوبید.

این عملیاتهای موشکی و پهبادی و حمله‌ای رعد آسا و طوفانی در پاسخ به جنایت‌های رژیم سفاک و خبیث صهیونیستی، از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه دلاور مردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران صورت پذیرفت، هشداری مرگبار برای دشمنان حریت و آزادگی قدس شریف و ملت‌های آزاده جهان خواهد بود.

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران با پایبندی نسبت به اصول و اهداف منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل، بر عزم خویش برای دفاع قاطع از حاکمیت، تمامیت سرزمینی و منافع ملی خود در برابر هرگونه استفاده غیرقانونی از زور و تجاوز تاکید دارد.

چشمان مسلمین جهان بالاخص ملت بزرگ ایران( داغ دیدگان سرداران رشید سپاه اسلام در عملیاتهای اخیر سوریه و جنایت‌های به مردم غزه) به انتقال سخت دوخته شده بود تا پاسخ این همه جنایات را به مسببین آن بدهند و قطع یدی برای همه زورگویان و تجاوزگران به کشورهای اسلامی باشند

آمریکا، اسرائیل و همه آنهایی که در سرهای پوچالی خود به فکر دست اندازی و تجاوز و جنایت به کشورهای اسلامی و بویژه ایران عزیز هستند، بدانند و آگاه باشند که این سیلی سخت نصیب آنها سخت‌تر هم خواهد بود و دستان متجاوزان را قطع خواهند کرد و برای همیشه عالم را از لوس وجودشان پاک خواهند کرد.

امروز روز جشن بزرگ جهان اسلام است و شادی مردم ایران و کشورهای اسلامی از باب انتقام سخت و پاسخ یاوه گویی های دشمنان است که خونخواهی شهدای عزیز عملیاتهای توریستی کرمان و سوریه و مردم غزه بوده است.

فرزندان رشید سپاه اسلام و همه عاملین این عملیات از لشکر صاحب الزمان در وزارت دفاع و پشتیبانی و نیروی هوایی سپاه پاسداران دست مریزاد و ملت ایران و مسلمین جهان قدر دان این جهاد اکبر شما خواهند بود.

  • منبع خبر : گلستان رسا